KLOP

Vacature HR Administratief Medewerker

  • Locatie Vianen
  • Uren per week 16-24

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste HR Administratief Medewerker om onze HR-afdeling te versterken. Als HR Administratief Medewerker ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van administratieve en operationele werkzaamheden en het ondersteunen van HR-vraagstukken die gerelateerd zijn aan CAO of arbeidsvoorwaarden. Je ondersteunt en adviseert daarbij de leidinggevenden en MT-leden. Ook speel je een belangrijke rol in het bevorderen van een positieve werkcultuur en het optimaliseren van HR-processen. Deze primaire HR-processen gaan de komende periode verder gedigitaliseerd worden waarbij jij een bijdrage kan leveren. Je werkt voornamelijk op ons nieuwe kantoor in Vianen.

Als HR Administratief Medewerker ben je betrokken bij verschillende HR-activiteiten:

  • Je verzorgt de input voor de processen: in- door- en uitstroom.
  • Je verzorgt en borgt op kwalitatieve wijze de periodieke mutaties.
  • Het borgen van de ziek- en herstelmeldingen en bewaking van de WvP stappen.
  • Het adviseren van leidinggevende bij verzuim gerelateerde vragen.
  • Het ondersteunen bij verzuimgesprekken
  • Het ondersteunen van de HR-manager waar noodzakelijk.
  • Ondersteunende werkzaamheden bij uiteenlopende HR-vraagstukken
  • Beheren van personeelsdossiers en zorgen voor een correcte administratie
  • Coördineren van opleidings- en ontwikkelingsprogramma's
  • Omdat de organisatie in ontwikkeling is ontstaan er situaties waar je een actieve bijdrage kan leveren op deelaspecten.
  • Werven en selecteren van nieuwe medewerkers

Functievereisten

  • Een afgeronde HR-opleiding of aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie (MBO+ werk- en denkniveau)
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving op het gebied van HR
  • Proactief, zelfstandig en werkt nauwkeurig
  • Teamspeler met het vermogen om effectief samen te werken met collega's op verschillende niveaus
  • Goede ervaring/kennis van Microsoft Office (Excel, Powerpoint, Word, Teams)
  • Goede basiskennis van HR-software en -systemen (NMBRS is een pré)

Wat kan jij verwachten van Klop Verhuur en Steigerbouw?

  • Een warm en hecht familiebedrijf;
  • Een interessante functie binnen een snel groeiende organisatie;
  • Werktijden (thuiswerken) in overleg;
  • Ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling;
  • Een passend salaris op basis van jouw kennis en ervaring € 2.600,= / € 3.450,=;
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO Bouw en Infra).

Solliciteren

Wanneer je eerst nog wat meer wilt weten over ons bedrijf of de functie, neem contact op met René Windhouwer via 06-42189769 of hr@klop.com. Grote kans dat je binnenkort wordt uitgenodigd voor een kop koffie (of thee)!

Upload je CV via de CV-button of mail naar info@werkenbijfamiliebedrijf.nl!

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Aan CV’s die ongevraagd worden aangeleverd, kunnen geen rechten worden ontleend.

Deel deze vacature

Solliciteer op deze vacature

1800 tekens resterend
Sleep bestanden hier of...
  • Maximale bestandsgrootte: 10 MB

De bovenstaande (persoons)gegevens gebruiken we uitsluitend voor het beschreven doel. Lees onze privacyverklaring pagina voor meer informatie.